x تبلیغات
بهترین فرصت اجاره کالا

قیمت اجاره میز سوارز در تهران

بخش مهمی از تجهیزات مراسم همان میز سوارز و صندلی های پذیرایی است که برای هر مراسمی الزامی است. و جالب این که گاهی درست به اندازه شام و پذیرایی مراسم و گاهی بیشتر از آن هزینه بر است. 

پس راه حل این موضوع بسیار ساده است. شما باید بتوانید میز و صندلی های مناسب برای جشن خود را از مراکز معتبر اجاره کالا، تهیه نمایید. به منظور تهیه چنین مراسم هایی شما باید بتوانید میز و صندلی هایی با کیفیت و مناسب برای مراسم خود را با قیمتی بسیار مناسب اجاره نمایید. 

شاید بزرگترین چالش در تهیه چنین محصولاتی یافتن محلی مطمئن و معتبر برای اجاره تجهیزات مراسم است. ما به دلیل های مشخصی اجاره میز سوارز از کلاب رنتر را پیشنهاد می کنیم. 

قیمت مناسب: کلاب رنتر با قیمت هایی مناسب و رقابتی همواره توانسته است رضایت کاربران را به همراه داشته باشد. 

کیفیت بالا: تمامی محصولات موجود در کلاب رنتر دارای کیفیت فوق العاده هستند و رضایت مشتریان گواه این ادعا است

پشتیباتی مناسب: تیم پشتیبانی کلاب رنتر همواره در کنار مشتریان بوده است و کاربران سایت می توانند در هر بازه ای از روز با شماره های سایت تماس بگیرند و از راهنمایی های دائمی کاربران استفاده نمایند.

 

راه بند تشریفاتی و کاربرد های آن

 راه بند تشریفاتی با پایه های استیل و طناب های مخمل نما یکی از عناصر مهمی است که در برگزاری مراسمات تشریفاتی به چشم می خورد. راه بند را در هر جا که ببینیم ذهنیت ما به سمت مراسمی با شکوه و مهم می رود و انتظار اتفاق خاصی را می کشیم. چیزی شاید از جنس دیدار با هنرمند محبوب و یا استقبالی رسمی از مقامات رسمی کشور. 

در این بین چیزی که به ذهن ما نمی رسد چگونگی تهیه چنین اقلامی و برگزاری چنین رویدادی است. پشت پرده این ظاهر زیبا چیست و چند نفر و به چه میزان تلاش کرده اند تا ما بتوانیم این چنین شکوهی را نظاره گر باشیم؟ 

بسیاری از لوازمی که در برگزاری نشریفات مراسم مورد استفاده قرار می گیرد قابلیت استفاد ه مجدد ندارند و هزینه هایی که برای آن ها انجام می شود تنها برای همان چند ساعت است. به همین جهت بسیاری به سمت اجاره راه بند و پرچم های تشریفات روی آورده اند. بازار اجاره با چالش هایی روبرو است که باید بتوانیم آن ها را مدیریت نماییم. از جمله اهمیت کیفیت در کالا های انتخابی 

تفاوت بین کیوسک و استند لمسی در چیست؟

 کیوسک لمسی را در بسیاری از مواقع دیده ایم اما شاید خیلی به آن توجه نداشته ایم. نمونه بارز آن دستگاه های نوبت دهی هستند که در بسیاری از ادارات دولتی به چشم می خورند. یکی از مهمترین ویژگی های کیوسک لمسی همان ویژگی خاصی است که در هر دوره ای از روز باید به آن توجه داشته باشیم. از آن جایی که اجاره کیوسک لمسی نسبت به اجاره استند لمسی برای کاربرد های اساسی بیشتر طرفدار دارد بهتر است درخواست خود را در کلاب رنتر ثبت نمایید. 

چرا برای غرفه خود ویترین نمایشگاهی اجاره کنیم؟

 خب اولین جوابی که برای این سوال به ذهن شما می رسد این است که چون جیب شرکت های اجاره وسایل نمایشگاهی مانند کلاب رنتر چاق تر شود. اما بر خلاف تصور شما ما به همه توصیه نمی کنیم ویترین نمایشگاهی اجاره کنند. بسیاری از غرفه ها هیچ نیازی به تهیه ویترین نمایشگاهی ندارد و تهیه ویترین نه تنها فایده ای برای آن ها ندارد بلکه دست و پا گیر و مزاحم است و غرفه را گرفته و شلوغ می کند. 

اجاره ویترین نمایشگاهی برای غرفه هایی مناسب است که این شرایط را داشته باشند

1- مساحت غرفه حداقل  25 متر مربع باشد

2- محصولاتی برای نمایش و قرار دادن در ویترین داشته باشند

دو پیش شرط بسیار ساده که بیش از 50 درصد غرفه ها را از اجاره ویترین نمایشگاهی بی نیاز می کند.

اما برویم به سراغ نیم دیگری که نیاز به اجاره غرفه دارند. این غرفه ها که مساحت بالای 25 متر دارد و برای نمایش جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه شرکت کرده اند باید در انتخاب ویترین نمایشگاهی خود نهایت دقت را داشته باشند و محصولی را انتخاب نمایند که نیاز های آن ها را به خوبی پوشش دهد. پس باز هم به همان نقطه ای می رسیم که روانشناسان از آن با عنوان نقطه حیاتی آغازین یاد می کنند، یعنی همان یافتن نیاز ها. اگر نیاز ها و انتظاراتمان ازغرفه های نمایشگاهی را بدانیم بهتر می توانیم مدل های مختلف موجود در بازار را با هم مقایسه کنیم و مسلما انتخاب بهتری خواهیم داشت. 

خب پس باید اولین گام را مستحکم برداریم و نیاز های خود را به دقت بشناسیم و انتظاراتمان را به صورت واقع بینانه لیست کنیم و سپس به دنبال محصولی باشیم که این نیاز های ما را بتواند به بهترین شکل ممکن برطرف نماید. 

مهمانی خود را لوکس برگزار کنید

 اگر جشن خاصی دارید و می خواهید آن را به بهترین روش های ممکن برگزار کنید با این مطلب همراه باشید تا با روش های برگزاری جشن لوکس آشنا شوید. 

نخستین چیزی که در برگزاری جشن با شکوه موثر است مکان برگزاری مراسم است. اگر خانه کوچکی دارید و با کمبود فضا مواجه هستید می توانید با اجاره باغ و یا سالن جشن خود را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کنید. 

پس از این که مکان برگزاری مهمانی مشخص شد باید به سراغ وسایل پذیرایی باشید. اگر میخواهید مهمانی خاص و شکوهمندی را برگزار کنید باید به سراغ اجاره صندلی های شیواری و میز های پذیرایی خاص باشید. یکی از مهمترین بخش های اجاره لوازم پذیرایی اجاره فرش قرمز و راه بند تشریفاتی و میز کویین است. اگر سبک مهمانی خودمانی است می توانید از میز و صندلی سوارز و میز بار هم استفاده کنید اما اگر مهمانی رسمی است بهتر است از میز های شیشه ای پایه استیل استفاده کنید. 

می توانید برای مهمانی خود تم خاصی مشخص نمایید تا جشن شما جذاب تر از همیشه باشد و عکس های آن خاطره انگیز شود. حتی می توانید لوازم مورد نیاز برای تم مهمانی را از کلاب رنتر اجاره کنید. یکی از بهترین روش های برای برگزاری جشن و مهمانی با کمترین هزینه اجاره کالاهای درخواستی از کلاب رنتر است. 

چالش های پیش روی محققین چیست؟

محققین قشر فرهیخته جامعه هستند که زندگی خود را وقف گسترش علم کرده اند. و با عظمی راسخ به دنبال رشد علمی کشور هتسند و بادبان کشتی کشور را به سمت رشد و بالندگی می کشانند.

اما در این شرایط محققین هم با چالش های بسیاری بر سر راه کار خود روبرو هستند که ارزش دستاورد های آن ها را چند برابر می کند. اما این چالش ها کدامند و راه حل رفع آن ها چیست؟

تحریم های بی رحمانه منابع علمی یکی از بزرگترین چالش هایی است که بر سر راه محققین قرار دارد و آن ها را از دسترسی به منابع علمی روز باز می دارد. البته روش های دور زدن این تحریم ها تا حدودی توانسته است با این چالش مقابله نماید. 

هزینه های بالای پرینت تحقیقاتی هم یکی دیگر از مشکلانی است که بر سر راه محققین قرار دارد و آن ها را از حرکت رو به جلو باز می دارد. کلاب رنتر راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است. محققین می توانند با استفاده از پرینتر اجاره ای در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. 

پرینتر رنگی بخریم یا سیاه و سفید؟

 اگر برای خرید پرینتر به بازار رفته باشید اولین سوالی که با آن روبرو می‌شوید این است که پرینتر رنگی می‌خواهید یا سیاه و سفید. اگر در انتخاب این موضوع دچار تردید هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید

از کجا می‌توانید پرینتر اجاره کنید؟

یکی از بهترین مراکز اجاره پرینتر سایت کلاب رنتر است. این وب سایت از ابتدای فعالیت با شعار تامین کالا بدون نیاز به خرید هدفش را بر تامین تمامی نیاز های مشتریان متمرکز ساخته است و به همین منظور تمام تلاشش بر پوشش کامل نیاز های کاربران است. 

در همین راستا کلاب رنتر تعدادی ماشین اداری از جمله پرینتر را تهیه کرده است تا در اختیار مشتریان قرار دهد. شما می‎توانید با ثبت سفارش در سایت کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید و لذت بهره مندی از کالا بدون نیاز به خرید از با کلاب رنتر تجربه کنید. 

پرای مشاهده محصولات به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید

https://www.clubrenter.com/subcategory/Exhibition-equipment/Digital-appliances/Printer/

قیمت واقعی آیفون 11 چقدر است؟

پس از جنجال های بسیاری که بر سر معرفی لوکس تارین گوشی اپل به پا شد سه ماهی است که این گوشی وارد کشور شده است. اما قیمت آن بسیار متغیر بود و به منظور جلوگیری از قاچاق کالا اعلام شد که وارد کنندگان گوشی باید هزینه گمرکی برای این کالا پرداخت کنند تا بتوانند کد رجیستری گوشی را دریافت کنند. 

مسافرینی که گوشی را از کشور های دیگر به صورت مسافرتی خریداری می‌کنند برای رجیستری گوشی می‌توانند با ارائه پاسپورت خود و گواهی مبنی بر خروج از کشور گوشی خود را رجیستری کنند. البته در این میان بازار سیاهی برای استفاده از پاسپورت مسافرینی که به تازگی به کشور بازگشته اند اقدام به رجیستر کردن گوشی می‌کنند.

این داستان ها و حاشیه ها را گفتیم تا به اصل مطلب برسیم. در حال حاضر قیمت آیفون 11 از 15 میلیون تومان شروع می‌شود که نسبت به گوشی های دیگر قیمت بالایی است.اما اگر دوست دارید تجربه استفاده از این گوشی را داشته باشید می‌توانید آن را برای مدت کوتاهی اجاره کنید. 

همچنین می‌توانید از شرایط اجاره به شرط تملیک استفاده کنید. در اجاره به شرط تملیک شما پیش از خرید محصول آن را برای مدت کوناهی اجاره می‌کنید تا مطمئن شوید که این کالا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید و نیاز های شما را به خوبی برآورده می‌کند. در پایان قرارداد اجاره می‌توانید به مالک محصول اعلام کنید که قصد خرید کالا را دارید در این حالت هزینه ای که برای اجاره کالا پرداخت کرده بودید به عنوان بخشی از هزینه کالا محسوب می‌شود و شما با تسویه مابقی مبلغ صاحب مالک جدید کالا محسوب می‌شوید. 

برای استعلام قیمت خرید و یا اجاره آیفون 11 می‌توانید به یکی از مراکز اجاره کالا مراجعه کنید.

 

معرفی مراکز اجاره لپ تاپ

افزایش قیمت کالای دیجیتال از یک سو و نیاز مبرم به لپ تاپ در موقعیت های مختلف از سوی دیگر سبب شد تا بازار اجاره لپ تاب با استقبال فراوانی روبرو شود. مراکز بسیاری شروع به فعالیت در حوزه اجاره لپ تاب کردند. لپ تاب های اجاره ای دارای تنوع بالایی هستند و طیف گسترده ای از محصولات برای اجاره وجود دارد. اما اجاره لپ تاپ هم مانند بسیاری از کارهای دیگر چالش های خاص خودش را دارد. 

آیا لپ تاپ اجاره شده دقیقا همان مشخصاتی که ذکر شده را دارد؟ 

آیا لپ تاپ از نظر نرم افزاری و سخت افزاری سالم است؟

آیا مرکز اجاره لپ تاپ مطمئن است؟

همه ی این ها سوالاتی است که در هنگام اجاره لپ تاپ با آن مواجه خواهیم شد. به همین جهت بر آن شدیم تا به معرفی مراکز معتبر اجاره لپ تاپ بپردازیم و شرایط اجاره لپ تاب در این مراکز را بررسی کنیم. 

1- کلاب رنتر

نخستین وب سایت را بدون شک شنیده اید. کلاب رنتر سایت اجاره آنلاین کالا نخستین وب ساینی بود که خدمات اجاره لپ تاب و تبلت را شروع کرد. این وب سایت با تنوع بالایی از محصولات دیجیتال توانست مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کند. شرایط کلی اجاره در سایت کلاب رنتر به این صورت است که شما ابتدا سفارش خود را در سایت ثبت می‌کنید. در هنگام ثبت سفارش بازه زمانی تحویل را مشخص می‌نمایید. در زمان تحو.یل کالا کارت ملی به عنوان ضمانت از شما دریافت می‌شود.

قیمت محصولات کلاب رنتر نسبت به رقبا مناسب تر است و برای سفارشات بالای چهار روز 20 درصد تخفیف روی فاکتور اعمال می‌کند. اما نقطه ضعف آن تعداد محدود موجودی محصولات است. 

2- نوین رنتر

رقیب اصلی کلاب رنتر در اجاره محص.لات دیجیتال نوین رنتراست. این وب سایت که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد با رشد سریع توانست به رقیبی جدی برای کلاب رنتر تبدیل شود. فرآیند ثبت سفارش در هر دو سایت کاملا یکسان است و در نوین رنتر هم باید سفارش به صورت آنلاین انجام شود. 

نوین رنتر نسبت به کلاب رنتر قیمت بالاتری دارد اما موجودی محصول آن نسبت به کلاب رنتر کامل تر است. 

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد