افزایش قیمت کالای دیجیتال از یک سو و نیاز مبرم به لپ تاپ در موقعیت های مختلف از سوی دیگر سبب شد تا بازار اجاره لپ تاب با استقبال فراوانی روبرو شود. مراکز بسیاری شروع به فعالیت در حوزه اجاره لپ تاب کردند. لپ تاب های اجاره ای دارای تنوع بالایی هستند و طیف گسترده ای از محصولات برای اجاره وجود دارد. اما اجاره لپ تاپ هم مانند بسیاری از کارهای دیگر چالش های خاص خودش را دارد. 

آیا لپ تاپ اجاره شده دقیقا همان مشخصاتی که ذکر شده را دارد؟ 

آیا لپ تاپ از نظر نرم افزاری و سخت افزاری سالم است؟

آیا مرکز اجاره لپ تاپ مطمئن است؟

همه ی این ها سوالاتی است که در هنگام اجاره لپ تاپ با آن مواجه خواهیم شد. به همین جهت بر آن شدیم تا به معرفی مراکز معتبر اجاره لپ تاپ بپردازیم و شرایط اجاره لپ تاب در این مراکز را بررسی کنیم. 

1- کلاب رنتر

نخستین وب سایت را بدون شک شنیده اید. کلاب رنتر سایت اجاره آنلاین کالا نخستین وب ساینی بود که خدمات اجاره لپ تاب و تبلت را شروع کرد. این وب سایت با تنوع بالایی از محصولات دیجیتال توانست مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کند. شرایط کلی اجاره در سایت کلاب رنتر به این صورت است که شما ابتدا سفارش خود را در سایت ثبت می‌کنید. در هنگام ثبت سفارش بازه زمانی تحویل را مشخص می‌نمایید. در زمان تحو.یل کالا کارت ملی به عنوان ضمانت از شما دریافت می‌شود.

قیمت محصولات کلاب رنتر نسبت به رقبا مناسب تر است و برای سفارشات بالای چهار روز 20 درصد تخفیف روی فاکتور اعمال می‌کند. اما نقطه ضعف آن تعداد محدود موجودی محصولات است. 

2- نوین رنتر

رقیب اصلی کلاب رنتر در اجاره محص.لات دیجیتال نوین رنتراست. این وب سایت که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد با رشد سریع توانست به رقیبی جدی برای کلاب رنتر تبدیل شود. فرآیند ثبت سفارش در هر دو سایت کاملا یکسان است و در نوین رنتر هم باید سفارش به صورت آنلاین انجام شود. 

نوین رنتر نسبت به کلاب رنتر قیمت بالاتری دارد اما موجودی محصول آن نسبت به کلاب رنتر کامل تر است.