پس از جنجال های بسیاری که بر سر معرفی لوکس تارین گوشی اپل به پا شد سه ماهی است که این گوشی وارد کشور شده است. اما قیمت آن بسیار متغیر بود و به منظور جلوگیری از قاچاق کالا اعلام شد که وارد کنندگان گوشی باید هزینه گمرکی برای این کالا پرداخت کنند تا بتوانند کد رجیستری گوشی را دریافت کنند. 

مسافرینی که گوشی را از کشور های دیگر به صورت مسافرتی خریداری می‌کنند برای رجیستری گوشی می‌توانند با ارائه پاسپورت خود و گواهی مبنی بر خروج از کشور گوشی خود را رجیستری کنند. البته در این میان بازار سیاهی برای استفاده از پاسپورت مسافرینی که به تازگی به کشور بازگشته اند اقدام به رجیستر کردن گوشی می‌کنند.

این داستان ها و حاشیه ها را گفتیم تا به اصل مطلب برسیم. در حال حاضر قیمت آیفون 11 از 15 میلیون تومان شروع می‌شود که نسبت به گوشی های دیگر قیمت بالایی است.اما اگر دوست دارید تجربه استفاده از این گوشی را داشته باشید می‌توانید آن را برای مدت کوتاهی اجاره کنید. 

همچنین می‌توانید از شرایط اجاره به شرط تملیک استفاده کنید. در اجاره به شرط تملیک شما پیش از خرید محصول آن را برای مدت کوناهی اجاره می‌کنید تا مطمئن شوید که این کالا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید و نیاز های شما را به خوبی برآورده می‌کند. در پایان قرارداد اجاره می‌توانید به مالک محصول اعلام کنید که قصد خرید کالا را دارید در این حالت هزینه ای که برای اجاره کالا پرداخت کرده بودید به عنوان بخشی از هزینه کالا محسوب می‌شود و شما با تسویه مابقی مبلغ صاحب مالک جدید کالا محسوب می‌شوید. 

برای استعلام قیمت خرید و یا اجاره آیفون 11 می‌توانید به یکی از مراکز اجاره کالا مراجعه کنید.