خب اولین جوابی که برای این سوال به ذهن شما می رسد این است که چون جیب شرکت های اجاره وسایل نمایشگاهی مانند کلاب رنتر چاق تر شود. اما بر خلاف تصور شما ما به همه توصیه نمی کنیم ویترین نمایشگاهی اجاره کنند. بسیاری از غرفه ها هیچ نیازی به تهیه ویترین نمایشگاهی ندارد و تهیه ویترین نه تنها فایده ای برای آن ها ندارد بلکه دست و پا گیر و مزاحم است و غرفه را گرفته و شلوغ می کند. 

اجاره ویترین نمایشگاهی برای غرفه هایی مناسب است که این شرایط را داشته باشند

1- مساحت غرفه حداقل  25 متر مربع باشد

2- محصولاتی برای نمایش و قرار دادن در ویترین داشته باشند

دو پیش شرط بسیار ساده که بیش از 50 درصد غرفه ها را از اجاره ویترین نمایشگاهی بی نیاز می کند.

اما برویم به سراغ نیم دیگری که نیاز به اجاره غرفه دارند. این غرفه ها که مساحت بالای 25 متر دارد و برای نمایش جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه شرکت کرده اند باید در انتخاب ویترین نمایشگاهی خود نهایت دقت را داشته باشند و محصولی را انتخاب نمایند که نیاز های آن ها را به خوبی پوشش دهد. پس باز هم به همان نقطه ای می رسیم که روانشناسان از آن با عنوان نقطه حیاتی آغازین یاد می کنند، یعنی همان یافتن نیاز ها. اگر نیاز ها و انتظاراتمان ازغرفه های نمایشگاهی را بدانیم بهتر می توانیم مدل های مختلف موجود در بازار را با هم مقایسه کنیم و مسلما انتخاب بهتری خواهیم داشت. 

خب پس باید اولین گام را مستحکم برداریم و نیاز های خود را به دقت بشناسیم و انتظاراتمان را به صورت واقع بینانه لیست کنیم و سپس به دنبال محصولی باشیم که این نیاز های ما را بتواند به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.