x تبلیغات
بهترین فرصت اجاره کالا

تخفیف بی نظیر لوازم خانگی

 نمایشگاه لوازم خانگی بهترین فرصت برای خرید کالاهایی برقی خانگی است. نوزدهمین دوره این نمایشگاه 28 آذر در تهران برگزار خواهد شد.

مهر ماه و آغاز سال تحصیلی با کلاب رنتر

راز های موفقیت در نمایشگاه

قصد حضور در نمایشگاه دارید اما تجربه کافی در زمینه برگزاری نمایشگاه ندارید؟

به دنبال موفقیت بیشتر در نمایشگاه هستید و می‌خواهید فوت و فن های حضور در نمایشگاه را بدانید؟ 

در این مطلب می خواهیم چند نکته طلایی برای حضور در نمایشگاه را به شما معرفی کنیم. در تهیه این مطلب از افرادی کمک گرفتیم که چند سال سابقه حضور موفق در نمایشگاه داشته اند و همچنین با طراحان بزرگ نمایشگاهی صحبت داشته ایم. پس با ما همراه باشید

یکی از مهمترین نکته ها در موفقیت نمایشگاهی انسجام غرفه است. منظور از انسجام غرفه این است که تک تک جزئیات غرفه باید متناسب با هدف کلی غرفه انتخاب شده باشند و همگی یک پیام را به مخاطب منتقل کنند. برای مثال اگر فعالیت شما در زمینه ارائه خدمات اینترنت است و سرعت بالا شعار اصلی شماست باید این موضوع در غرفه به چشم بیاید. برای مثال می‌توانید تم رنگی غرفه را طوری انتخاب کنید که هیجان و سرعت را به مخاطب منتقل کند. غرفه داران باید لباس هایی داشته باشند که نشان دهنده کیفیت کاری شما باشد و تجهیزات نمایشگاهی استفاده شده مرتبط با حوزه کاری شما باشند

نکته دیگری که در موفقیت نمایشگاه موثر است نور غرفه است. هرچه غرفه پر نورتر باشد مخاطبان بیشتری تمایل به بازدید از آن غرفه را دارندو پس اگر به دنبال جذب مخاطب هستید پروژکتور نور را در لیست تجهیزات نمایشگاهی خود داشته باشید

نکته بعدی تهویه هوا است. هوای سبک و معتدل مخاطب را در غرفه شما نگه میدارد. برای ایجاد فضایی مطبوع می‌توانید از دستگاه های تهویه هوا و یا حتی کولر های کوچک استفادهکنید. نگران تهیه آن ها نباشید شرکت هایی همچون کلاب رنتر این تجهیزات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

استفاده از تجهیزات نمایشگاهی جذاب همچون استند هایی که بازی تعاملی دارند جدیدترین راه جذب مخاطب است که اخیرا توانسته است موفقیت چشمگیری داشته باشد. برای طراحی این بازی های جذاب هم می‌توانید با شرکت های فعال در این زمینه همکاری داشته باشید. 

 

نمایشگاه مبلمان ویترین زندگی لوکس

اگرشما هم مانند من شیفته خانه های لوکس و وسایل خانه لوکس هستید نمایشگاه مبلمان بهشت شماست. فضایی بزرگ و مملو از مبلمان و فرش های خانگی زیبا که در حالت های مختلفی چیدمان شده اند و با رنگ های متنوع خود جلوه نمایی می‌‎کنند. از مبل های راحتی جلو تلویزیون گرفته تا مبل های استیل مجلسی همه ی آن ها را می‌توانید در نمایشگاه مبلمان مشاهده کنید. اگر به قصد خرید به نمایشگاه آمده اید در خرید به هیچ وجه عجله نکنید. تنوع محصولات آن قدر بالا است که چهار روز نمایشگاه برای مشاهده همه مدل ها کافی نیست. پس با دقت از تمامی سالن ها دیدن کنید و از تنوع بالای محصولات شگفت زده شوید. نمایشگاه بین المللی مبلمان فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان مبل است که در محیط حرفه ای به رقابت بپردازند و محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهند. 

غرفه سازی در نمایشگاه مبلمان اهمیت ویژه ای دارد و برای موفقیت در این نمایشگاه باید در غرفه سازی دقت بسیاری داشته باشید. یکی از مهمترین بخش های غرفه سازی تجهیزات غرفه است. کلاب رنتر به عنوان سایت اجاره آنلاین کالا در زمنیه اجاره تجهیزات نمایشگاهی هم فعالیت دارد و بسیاری از غرفه داران از تجهیزات نمایشگاهی کلاب رنتر برای تجهیز غرفه خود استفاده می کنند.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد